Nowoczesna ściana interaktywna
14 listopada 2019Ściana interaktywna to innowacyjne urządzenie, które przeobraża wolną do tej pory przestrzeń w fascynujący oraz interaktywny poster. Rozwiązanie może reagować na ruchy i gesty użytkowników, przykuwają ich uwagę. Tego rodzaju interaktywne rozwiązania są nowatorskie i doskonale sprawdzają się w dużych przedsięwzięciach, jak centra handlowe, lotniska, muzea, targi, oraz festiwale.
Dzisiejszy biznesu zmienia się wyjątkowo dynamicznie, wymagając kreatywności oraz elastyczności w działaniu. Chcąc pozostać w grze, należy reagować na technologiczne nowinki, które mogą pomóc w promocji naszej oferty oraz potwierdzić jej nowoczesny status. W biznesie oraz promocji publicznych wydarzeń ważna jest przecież otoczka, zapewniająca klientów, że mają do czynienia z profesjonalną firmą. Jeśli chcesz zrobić odpowiednie wrażenie na kontrahentach, korzystaj z innowacyjnych rozwiązań, które zaintrygują każdego.
Zalety ściany interaktywnej
Rozwiązanie to oferuje wyjątkowe doznania wizualne. Właśnie dlatego ściana interaktywna wykorzystywana jest w studiach TV lub uczelniach. Urządzenie pozwala tworzyć kreatywne rozwiązania, angażujące w interakcję grupę docelową. Sprzęt może być wyposażony w technologię multi-touch i np. 40 jednoczesnych punktów dotyku, pozwalających na interakcję z obrazem wielu osób równocześnie. Ściana interaktywna to z pewnością niezapomniane doświadczenia wizualne i dotykowe.
Nowoczesny marketing
Ściana interaktywna to innowacyjna forma reklamy, która kreuje wizerunek firmy postępowej, otwartej na nieszablonowe i nowoczesne rozwiązania. Urządzenie można wykorzystać jako kluczową atrakcję przeprowadzanej akcji promocyjnej lub jako wsparcie dla istniejącej już kampanii reklamowej. Rozwiązanie takie w ciekawy sposób zachęca potencjalnych klientów do zapoznania się z prezentowanymi treściami np. poprzez grę i zabawę. Urządzenie wykorzystuje inteligentny system projekcji obrazu, który w chwili wykrycia ruchu może zmieniać wyświetlane treści, umożliwiając jednocześnie pełną interakcję użytkownika z emitowanymi obrazami.